نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری و آثار باستانی یزد در شهر یاسبرین مجارستان برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری و آثار باستانی یزد باهدف گسترش روابط دوجانبه و خواهرخواندگی شهر بوداپست با تهران، پچ با شیراز و همچنین یاسبرین با یزد و در راستای تقویت همکاری ها، بین شهر‌های دو کشور برگزار شده، که مجموعه‌ای ارزشمند از آثار عکاسی یکی از عکاسان مشهور و حرفه‌ای مجارستان، از جاذبه‌های گردشگری و آثار باستانی این شهر را، در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

تاماس سابو، شهردار شهر یاسبرین نیز در این مراسم از برگزاری متقابل رویداد‌های فرهنگی، ایجاد ارتباط بین مردم دو کشور و همچنین زمینه سازی آشنایی مردم مجارستان با تاریخ و تمدن ایران استقبال کرد. وی برگزاری نمایشگاه عکس جاذبه‌های یزد را در راستای همکاری بین دو شهر خواهرخوانده عنوان کرد.

در این مراسم همچنین سار کوزی، رییس انجمن دوستی ایران و مجارستان، به آثار برجسته یزد مانند میدان امیرچخماق، موزه آب، محله فهادان، آتشکده زرتشتیان، مسجد جامع کبیر و باغ دولت آباد و ... اشاره کرد.

مراسم افتتاح نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری و آثار باستانی استان یزد در شهر یاسبرین مجارستان با حضور غلامعلی رجبی یزدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور و جمعی از مقامات رسمی و مردم مجارستان برگزار شد.

گفتنی است: این نمایشگاه به مدت دو هفته در شهر یاسبرین مجارستان برپا خواهد بود.

انتهای پیام/ ی

گشایش نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری در شهر یاسبرین مجارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار