سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: مشکل تامین آب تعداد 59 روستای بخش سرفیروزآباد با اجرا و بهره برداری از 6 پروژه آبرسانی روستایی، مرتفع گردیده است.

تامین آب پایدار 59 روستای بخش سرفیروز آباد با بهره برداری از 6 پروژه آبرسانیشوهانی سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان  کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  گفت: برای تامین آب پایدار کلیه روستای بخش سرفیروزآباد برنامه ریزی جامعی در دست اقدام هست که از مجموع 44 روستای فاقد آب این بخش ،تعداد 23 روستا تا پایان سال 97 و تعداد 21 روستا نیز تا انتهای سال 98 از نعمت آب سالم برخوردار خواهند شد.


وی افزود: برای انجام این مهم اقدامات اساسی شامل مطالعات منابع تامین آب و بررسیهای فنی و اقتصادی صورت گرفته است و پیشرفت فیزیکی تعدادی از پروژه های اجرایی از برنامه زمانبندی شده جلوتر بوده و انتظار میرود تا انتهای سالجاری تعداد 23 روستا از نعمت آب سالم برخوردار شوند.


شوهانی  گفت : رسالت اصلی شرکت تامین آب مورد نیاز کلیه روستاهای سطح استان بوده و در این راه تمام تلاش و توان خود را در تحقق اهداف مد نظر به کار گرفته است و شبکه های آبرسانی به کلیه روستای این بخش درمدار بهره برداری قرارخواهند گرفت. 

 

انتهای  پیام/ز

رسالت اصلی شرکت تامین آب مورد نیاز کلیه روستاهای سطح استان بوده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.