مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت:در ایام نوروز ۹۷، پنج هزار و ششصد و بیست و نه مورد بازرسی و نظارت از کلیه واحد‌های اسکان و خدمات نوروزی استان یزد صورت گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد  در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛گفت: یک گروه مشترک، متشکل از ۴۵۰ ناظر از این اداره کل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد، که کار نظارت بر بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع دستی، مراکز بهداشتی، اماکن اقامتی و پذیرایی استان را عهده دار شدند.

 فاطمه دانش یزدی افزود:در ایام نوروز ۹۷، پنج هزار و ششصد و بیست و نه مورد بازرسی و نظارت از کلیه واحد‌های اسکان و خدمات نوروزی استان یزد صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر واحد‌های اقامتی شامل کنترل نرخ نامه، کیفیت و کمیت ارائه خدمات به میهمانان به همراه نظرخواهی از مسافرین بود، افزود: تعداد ۵۲ هتل، ۱۷ مهمانپذیر، ۸۱ خانه مسافر، ۱۳ اقامتگاه سنتی و ۶۰ واحد بوم گردی در ایام نوروز امسال در سطح استان خدمات ارائه نمودند.

استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفرجمعیت در مثلث گردشگری مرکز ایران و در کنار استان‌های اصفهان و فارس قرار دارد و هر سال در ایام نوروز میزبان گردشگران و مسافران زیادی از سراسر ایران است.

بافت تاریخی شهر یزد نیز ۱۸ تیرماه ۹۶ به عنوان نخستین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان و دارای سکنه در یونسکو ثبت شده است.

انتهای پیام/ ی

بازرسی و نظارت از کلیه واحد‌های اسکان و خدمات نوروزی استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار