رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی سال گذشته صدور جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهر ۲۴ درصد افزایش یافت.

افزایش ۲۴ درصدی صدور جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه صنایع مختلف در استان بوشهر تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است و تلاش داریم تا زمینه فعالیت این صنایع تسهیل شود.

وی با اشاره به صدور ۳۰۲ فقره جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهر طی سال گذشته خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده که در این طرح‌ها ۱۲۶ هزار و ۵۲۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اشتغال بیش از ۹ هزار و ۱۰۰ نفر در این صنایع خبر داد و بیان کرد: این صنایع شامل کانی فلزی و غیر فلزی، صنایع شیمیایی، نفت و گاز و پتروشیمی بوده است.

وی با اشاره به افزایش بیش از ۲۴ درصدی صدور جواز تاسیس‌های صنعتی در استان بوشهر طی سال گذشته خاطرنشان کرد: از نظر حجم سرمایه‌گذاری نیز شاهد افزایش حدود پنج درصدی و از نظر اشتغال شاهد افزایش ۴۶ درصدی هستیم.

حسینی محمدی با اشاره به وجود ۶۴۸ فقره پروانه بهره‌برداری واحد صنعتی در استان خاطرنشان کرد: حجم سرمایه‌گذاری این صنایع بیش از ۹۷ هزار میلیارد ریال با اشتغال ۲۵ هزار و ۳۹۵ نفر است.

وی اضافه کرد: امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است و همه باید در راستای تحقق اهداف مورد نظر در این شعار مهم تلاش کنیم تا زمینه توسعه اشتغال و تولید در کشور فراهم شود.

انتهای پیام/م

صدور جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهر ۲۴ درصد افزایش یافت

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.