احداث سد بالیاب و آبریز در کهگیلویه

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف ترسیع در روند احداث سد بالیاب و آبریز در کهگیلویه رایزنی‌های لازم از طریق وزارت نیرو انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با وجود داشتن زمین‌های حاصلخیز و روان بودن رودخانه‌های مختلف هنوز نتوانسته در بخش کشاورزی به جایگاه شایسته خود برسد.

وی مهمترین خواسته جوانان حوزه انتخابیه خود از مسئولان از جمله در مراجعات مردمی به نمایندگان مجلس و دفتر آنان را اشتغال دانست و افزود: هیچ شبی نبوده بدون فکر کردن به جوانان بیکار کهگیلویه بزرگ خوابیده باشم.
هاشمی‌پور بیان کرد: آبرسانی شهر لیکک و روستاهای در مسیر نیاز جدی به پشتیبانی و تقویت دارد و بهره برداری این پروژه اولویت جدی شهر لیکک در بحث آب شرب است.
رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی ابراز کرد: آب آشامیدنی شهرهای سرفاریاب، ‌سوق، دیشموک وشهرهای دهدشت، لنده، چرام و سایر روستاهایی که مشکل آب شرب دارند نیازمند توجه جدی و تامین اعتبار هستند.
هاشمی‌پور سد بالیاب و آبریز را مورد تاکید جدی و اساسی دانست و گفت: با توجه به خشکسالی و خطر کم آبی و منابع مالی محدود دولت و فشارهای اقتصادی که دامنگیر کشور بوده باید سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مورد توجه مقام معظم رهبری را مورد توجه جدی قرار داده و برای اجرایی کردن آن بیش از پیش کوشا باشیم.
 
انتهای پیام/ش

سد بالیاب و آبریز در کهگیلویه بزرگ احداث می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.