مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل از اجرای تئاتر خیابانی در میادین اصلی شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،مجتبی لاله، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل  با اعلام این خبر افزود: با تاکید شهردار اردبیل و در راستای کاهش معضلات شهری و ارتقای نشاط اجتماعی اجرای تئاتر خیابانی با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در بهار و تابستان سال جاری در میادین اصلی شهر اردبیل برگزار می شود.

وی اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد  به عنوان سرمایه‌های اجتماعی شهر، نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تاثیرگذاری در مدیریت شهری دارند و از این رو بهره‌گیری از ظرفیت این سمن‌ها می‌تواند به بهبود وضعیت شهری منجر شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل افزود: شهرداری اردبیل یک نهاد مدنی و مردمی است که با رویکرد توسعه فرهنگی و اجتماعی  نیازمند مشارکت گسترده شهروندان و سازمان‌های مردم نهاد در مدیریت شهری است. 

لاله گفت: هدف از اجرای این طرح اجرای قوانین راهنمایی رانندگی، اصلاح رفتار شهروندی، ارتقای فرهنگ عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی اعم از خشونت و نزاع خیابانی و ارتقای نشاط اجتماعی است که به همت شهرداری اردبیل در میادین اصلی شهر برگزار می‌شود.

وی کاشت بیش از یک میلیون بوته گل در سطح معابر شهری در راستای زیباسازی منظر شهر، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت خیابان‌ها ،لایه‌روبی بستر رودخانه بالیقلو، برپایی بازارچه‌های نوروزی، غبارروبی آرامستان‌ها، برپایی ایستگاه های اطلاع رسانی در ورودی‌های شهر، برپایی المان‌های هفت سین در میدان‌های اصلی شهر و ورودی‌ها را از جمله برنامه‌های اجرا شده در ایام نوروز عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

سازمان‌های مردم نهاد سرمایه‌های اجتماعی شهر هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.