رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد از انجام بیش از ۲۰ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی یزد در طرح نظارتی نوروز ۹۷ خبرداد.

علمدار رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: این سازمان از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ تا پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۶ در مجموع بیش از ۲۰۰۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی سطح بازار بعمل آورده است.

علمدار افزود: در این بازرسی‌ها ۱۱۲۸ مورد تخلف شناسایی شده و ۱۰۸۸ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل که تخلفات احراز شده پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال میگردد.

وی تصریح کرد: در این پرونده‌ها در مجموع بیش از ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تخلف برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان خاطرنشان کرد:در اجرای طرح نظارتی نوروز ۹۷ که از هفتم بهمن ماه سال ۱۳۹۶ آغاز شده و تا پایان فروردین ماه سال ۱۳۹۷ ادامه خواهد داشت، کارشناسان نظارت و بازرسی این سازمان وبازرسان اتاق اصناف از واحد‌های توزیعی، خدماتی و تولیدی صنعتی و صنفی سطح استان بازرسی بعمل می‌آورند.

علمدار افزود: سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد به عنوان مسئول کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر استان با هماهنگی سایر دستگاه‌های ذیربط و با انجام گشت‌های مشترک از واحد‌های اقتصادی سطح استان بازدید به عمل آورده و روند فعالیت و خدمت رسانی آنان را مورد ارزیابی قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم صدور صورتحساب و غیره از سوی واحد‌های صنفی، با شماره تلفن ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/ ا

شناسایی ۱۱۲۸ مورد تخلف از واحدهای صنفی در ایام عید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار