نقص فنی هواپیمای تبریز – تهران متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین، مسافران را به مبدا بازگرداند.

فرود اضطراری هواپیمای کاسپین در فرودگاه تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛هواپیمای کاسپین که ساعت ۸ و ۳۵ دقیقه امروز از تبریز به مقصد تهران پرواز کرده بود، به علت نقص فنی ناشی از مشکل در تنظیم فشار کابین پس از ۷ دقیقه دوباره به فرودگاه تبریز بازگشت و فرود اضطراری کرد.
مسافران این پرواز هم اکنون در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در انتظار پرواز برای رسیدن به مقصد هستند.

صفایی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: رفع نقص فنی هواپیمای کاسپین پرواز ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تبریز - تهران برای پرواز مجدد در حال انجام است.

وی افزود: این هواپیمای مسافربری صبح امروز پس از چند دقیقه پرواز به سمت تهران به علت تنظیم نشدن فشار داخل کابین خلبان برای رفع نقص فنی دوباره به فرودگاه تبریز بازگشت.

وی اظهار کرد: هم اکنون کارشناسان فنی فرودگاه در حال رفع نقص فنی این هواپیما بوده و به احتمال زیاد این پرواز ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز انجام می‌شود.

صفایی ادامه داد: تعدادی از مسافران این پرواز با باطل کردن بلیط خود از ادامه پرواز با این هواپیما انصراف دادند و بقیه مسافران در ترمینال فرودگاه منتظر پرواز بوده و از آنان پذیرایی می‌شود.

فرودگاه شهید مدنی تبریز پس از فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) تهران، فرودگاه‌های مشهد، اصفهان و شیراز از نظر تعداد پرواز و حجم مسافر در رده ششم فرودگاه‌های کشور قرار دارد.

 

انتهای پیام/ش

رفع نقص فنی پرواز هواپیمای کاسپین در فرودگاه تبریز

 

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.