استاندار بوشهر گفت: نجات اقتصاد کشور در گرو اجرا عملی و دقیق شعارحمایت از کالای ایرانی به عنوان شعار سال است.

نجات اقتصاد کشور درگرو تحقق شعار سال استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در نشست با بخشداران و معاونان فرمانداران این استان افزود: مدیران و مسئولان برای تحقق شعار سال، با خرید و استفاده از محصولات تولید داخلی و بومی از تولید کنندگان داخل استان و کشور حمایت کنند.

وی اضافه کرد: همچنین از تولیدکنندگان استان بوشهر انتظار است نسبت به افزایش سطح کیفی محصولات خود اهتمام ورزند تا مردم نسبت به استفاده از این محصولات تشویق شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بخشداران استان از دهیاران و شورا‌ها در چارچوب قانون حمایت کنند. گراوند اظهار کرد: نهاد‌های محلی منشا تحول‌های مثبت و ارزشمندی است که باید این نهاد‌ها تقویت شوند.

استاندار بوشهر ادامه داد: بخشداران ضمن حفظ ارتباط با روستا‌ها باید مشکلات و معضلات آن‌ها را بررسی و در برطرف کردن آن‌ها تلاش کنند.

وی همچنین بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار روستایی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی ارزان قیمت در روستا‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار بیش از پیش بهره برد تا شاهد کاهش نرخ بیکاری و ایجاد مشاغل جدید باشیم.

استاندار بوشهر افزود: در زمینه گردشگری و بوم‌گردی نیز در روستا‌های این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که لازم است از این ظرفیت‌ها در مسیر ایجاد اشتغال استفاده شود.

گراوند با اشاره به واگذاری مدیریت‌ها به بانوان توانمند و جوانان گفت: بانوان شایسته، توانمند و کاربلد و جوانان متخصص و توانمند مورد حمایت قرار می‌گیرند و امید می‌رود این روند تداوم پیدا کند و شاهد ارتقای جوانان و بانوان در مناصب بالاتر باشیم.

وی با بیان اینکه انضباط رمز موفقیت در هر سیستم است گفت: برای موفقیت در کار‌ها نیازمند نظم و انضباط کاری هستیم.

گراوند افزود: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم از مهم‌ترین مسایل است و همه مسئولان و مدیران باید با تمام توان و ظرفیت برای جلب رضایتمندی مردم اهتمام ورزند و در این مسیر نباید هیچ فرصتی را هدر دهند.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان بوشهر افزود: استان بوشهر پس از مازندران و گیلان رتبه سوم کشور در پذیرش گردشگر را کسب کرد که نشان از جاذبه و ظرفیت فوق‌العاده بوشهر در این عرصه است.

انتهای پیام/م

نجات اقتصاد کشور در گرو اجرا عملی و دقیق شعارحمایت از کالای ایرانی است

برچسب ها: تسهیلات ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.