نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:کیفیت محصولات ایرانی باید با استفاده از فنّاوری‌های جدید و شیوه‌ها نو ارتقا یابد تا مورد استقبال جامعه قرار گیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛مجید کیانپور نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد در ارتباط با راه‌های تحقق شعار سال بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل در این زمینه ارتقاء کیفیت محصولت داخلی است که در این زمینه دولت و در رأس آن سازمان استاندارد نقش بسیار مهمی دارند.

وی افزود:بر این اساس سازمان استاندارد باید نظارت خود بر رعایت قوانین در این زمینه را بر واحدهای تولیدی بیشتر کنند و باید شرایطی ایجاد شود که استانداردهای روز دنیا در قوانین استاندارد وجود داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقا سطح کیفی تولیدات داخلی تأکید نمود و گفت:کیفیت محصولات ایرانی باید با استفاده از فنّاوری‌های جدید و شیوه‌ها نو ارتقا یابد تا مورد استقبال جامعه قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: کیفیت محصولات ایرانی باید به‌گونه‌ای باشد که وقتی نام کالای ایرانی می‌آید همراه با اعتبار باشد و این عملی نیست مگر با بهره‌مندی از شیوه‌های جدید تولید و استفاده از فنّاوری روز دنیا و توجه به سلیقه مصرف‌کننده.

کیانپور وظیفه دولت را در تلاش برای ارتقا تولیدات داخل به‌عنوان قوه مجریه بسیار سنگین دانست و افزود: دولت نباید به‌هیچ‌عنوان اجازه دهد کالای خارجی مشابه کالای داخل وارد کشور شود.

وی تأکید کرد: تولیدات ما باید درون محور باشد و در عین حال باید تلاش کنیم به دنبال حضور در بازارهای منطقه نیز باشیم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت:در کنار استفاده از فناوری‌های جدید باید تلاش شود تا کالاهای داخلی قیمت رقابتی نیز داشته باشند و نیازهای جامعه را مدنظر داشته باشد.

کیانپور گفت:یکی از مسائلی که دولت باید نسبت به آن توجه داشته باشد دست کشیدن از کارخانه‌های خصولتی است.

انتهای پیام/پ

 

حمایت از کالای ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.