فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عاملان تیراندازی و ایجاد ناامنی در شهر برازجان شهرستان دشتستان دستگیر شدند.

عامل تیراندازی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه امنیت در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و طرح‌های اطلاعاتی و برنامه‌های عملیاتی متعددی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس خاطرنشان کرد: با حضور گسترده نیروی انتظامی و برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله گشت‌های انتظامی و اقدامات ترافیکی شاهد امنیت خوبی در ایام نوروز بودیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری دو شرور و مخل امنیت در شهرستان دشتستان خبر داد و اضافه کرد: این دو شرور با تیراندازی در شهر برازجان باعث ایجاد ناامنی شده بودند که با اقدامات پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: جوان ۲۱ ساله در خیابان رزمندگان برازجان در بامداد روز ۱۷ فروردین در حالی که سوار بر موتورسیکلت بود توسط دو فرد مسلح مورد تیراندازی اصابت گلوله از ناحیه پا قرار گرفت.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: منزل پدر این جوان در یکی از محلات قدیمی شهر برازجان نیز ساعتی بعد مورد تیراندازی قرار گرفت که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد عامل هر دو تیراندازی یکی است.

وی با اشاره به اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی پلیس، بیان کرد: هر دو عامل تیراندازی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند و به بزه ارتکابی اعتراف کردند و یک قبضه اسلحه کلاش و یک قبضه اسلحه کلت کمری از آنان کشف شد.

انتهای پیام/م

عاملان تیراندازی و ایجاد ناامنی در دشتستان دستگیر شدند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.