معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی؛

وجود ۲۲ هزار و ۵۸۱ حامی نیکوکار در استان آذربایجان شرقی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: ۲۲ هزار و ۵۸۱ حامی نیکوکار استان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت از ۱۲ هزار یتیم را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شریف معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سال گذشته ۲۲۵ میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند تا آنان بتوانند بدون دغدغه و با خیال راحت زندگی کنند.

وی با دعوت از خیران برای حمایت از فرزندان نیازمند طرح محسنین، اظهار کرد: این طرح شامل آن دسته از خانوار‌های نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی یادآوری کرد: اکنون بیش از ۱۱ هزار حامی فعال طرح محسنین حمایت از هفت هزار و ۶۹۲ فرزند نیازمند را در استان بر عهده دارند.

شریف ادامه داد: حامیان علاوه بر پرداخت سرانه ماهانه، تلاش می‌کنند مشکلات درمانی، تحصیلی و معیشتی ایتام و فرزندان تحت حمایت را رفع کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار حامی طرح اکرام ایتام، چهار هزار و ۳۰۷ یتیم را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند، گفت: این حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، هر ماه پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود هستند و در حد توان نسبت به حل این مشکلات اقدام می‌کنند.

وی گفت: مردم و خیران استان برای حمایت از فرزندان نیازمند محسنین علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در استان و یا سایت محسنین، می‌توانند عدد یک را به سامانه ۳۰۰۰۱۲۷۴ پیامک کنند.

بیش از ۶۳ هزار خانوار آذربایجان شرقی شامل حدود ۱۱۵ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

 

انتهای پیام/ش

۱۱۵ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.