مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل از ارزیابی 75 دستگاه اجرایی در حوزه نماز در استان اردبیل خبر داد.

الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: 75 دستگاه اجرائی توسط هیات ارزیابی و هیات داوری مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و دستگاه هایی که از 100 بالای 91 نمره کسب کنند به عنوان تقدیر ویژه انتخاب خواهند شد.

وی افزود: پس از اعلام نتایج به بالادستی ها مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و این ارزیابی ها از دهه ی سوم  اردیبهشت ماه شروع و نزدیک یک ماه زمان خواهد برد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل اهتمام ویژه به برگزاری نماز در دستگاه های اجرایی را یکی از اولویت ها عنوان کرد و افزود: نیاز است در این زمینه دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی برنامه ریزی منسجمی داشته باشند.

عبدی از برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ نماز در مدارس، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی و آموزشی و گردشگری خبر داد و افزود: انتظار می رود این نهاد ها نیز تعامل خوبی با ستاد اقامه نماز استان داشته باشند تا بتوانیم گام اساسی در ترویج فرهنگ نماز داشته باشیم.

وی گفت: تشکر ویژه ای از دستگاه های اجرایی در خیمه های اقامه نماز دارم به ویژه داوطلبان جمعیت هلال احمر که در این خصوص همکاری مناسبی داشتند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با اشاره به اینکه استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از خیمه های اقامه نماز بسیار خوب بود، تصریح کرد: بازدیدها و بازرسی هایی در خصوص نمازخانه های مجتمع های بین راهی و مساجد شده بود که تجهیز و بازسازی از مهمترین اولویت ها بود .

عبدی با بیان این مطلب که اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل نیز در این زمینه همکاری بسیار خوبی داشتند، افزود: مساجد استان در زمینه اقامه نماز صبح و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در زمینه برنامه های معنوی مشارکت خوبی داشتند.

وی عنوان کرد: طرح جهادی اقامه نماز اول وقت با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز همزمان با تعطیلات ایام نوروز ویژه میهمانان نوروزی برگزار شد.

انتهای پیام/ح

ارزیابی دستگاههای اجرایی اردبیل در حوزه نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.