پایداری انقلاب اسلامی حاصل مردم و تلاش نیرو‌های مسلح است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی گیلان گفت: پلیس با ایجاد نظم و اجرای قانون آرامش را به مردم هدیه می‌دهد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در راه برقراری نظم و امنیت شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است افزود: پایداری انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن به برکت حمایت مردم و همچنین وجود نیرو‌های مسلح کارآمد و مقتدر است و این سنگربانان انقلاب، همیشه آماده جان فشانی برای دفاع از نظام اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص گسترش روزافزون انقلاب اسلامی ایران در دنیا خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی امروز در سراسرجهان پرتو افکنده و دشمنان در تلاش اند با توطئه میان مردم و نظام شکاف ایجاد کنند که در این زمینه هوشیاری همگان لازم است.

سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی گیلان هم در این دیدار با اشاره به تلاش‌های کارکنان نیروی انتظامی در ایام نوروز گفت: تسهیل در رفت آمد مسافران و گردشگران و ایجاد امنیت در مناطق مختلف استان محور طرح نوروزی پلیس بود.

 

انتهای پیام/م.ع

آرامش و امنیت کشور مرهون تلاش نیرو‌های مسلح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.