وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای حمله نیرو‌های رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را محکوم کرد.

روسیه حمله نیرو‌های رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را «بی رحمانه» توصیف کردبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، وزرات امور خارجه روسیه امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین، آن را بی رحمانه توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است : اعمال زور بوسیله رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در فلسطین، اقدامی «بی رحمانه و غیرقابل قبول» است.

وزارت امور خارجه روسیه همچنین اعلام کرد، مسکو از پیشنهاد دبیر کل سازمان ملل متحد برای تحقیق درباره کشتار فلسطینیان ساکن نوار غزه بدست نظامیان صهیونیست حمایت می‌کند.

طبق اعلام وزرات بهداشت فلسطین، پس از تظاهرات مسالمت آمیز «بازگشت بزرگ» در 30 مارس، دست کم 31 شهروند فلسطینی در بخش های شرقی نوار غزه به دست نیروهای صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

رژیم صهیونیستی در ماه مارس سال 1976 هزاران هکتار از سرزمین های فلسطینیان را تصاحب کرد و این اقدام باعث خشم گسترده شهروندان در سراسر خاک فلسطین شد. از جمعه گذشته بیش از 30 هزار نفر از ساکنان غزه تظاهرات گسترده‌ای با نام «بازگشت بزرگ» برگزار و اعلام کرده اند آن را تا روز نکبت (سالروز تأسیس رژیم اشغالگر صهیونیستی)  در بیست و پنجم اردیبهشت ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار