عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حمایت از کالای ایرانی کلید حل مشکلات کشور است و قطعا مشکل بیکاری و معیشت مردم حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز  در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: تعیین شعار  حمایت از کالای ایرانی برای امسال از سوی مقام معظم رهبری، اقدامی هوشمندانه و دقیق است و نشان می‌دهد که ایشان به چالش‌های کشور و مشکلات مردم توجه خاصی دارند.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی کلید حل مشکلات کشور است، گفت: اگر از همه ظرفیت‌ها و منابع کشور به نحو موثری استفاده شود، قطعا تمامی مشکلات کشور از جمله بیکاری و معیشت مردم حل خواهد شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه  باید مردم نسبت به خرید کالای داخلی اهتمام و تعصب داشته باشند، تصریح کرد: برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی در وهله اول باید مبارزه با قاچاق کالا را جدی گرفت و به‌ طور جدی با متخلفان برخورد شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه کشورهای دیگر برای کالای ملی خود ارزش زیادی قائل هستند، ادامه داد: با نگاهی به تاریخ می‌توان نتیجه گرفت، کشورهایی مستقل و موفق شده‌اند که با حمایت از تولیدات داخلی روی پای خودشان ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: مردم نیز باید از خرید جنس قاچاق خودداری کنند و اگر مردم به این مهم توجه جدی داشته باشند، دیگر برای وارد کننده اجناس قاچاق، صرفه اقتصادی وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا در واقع دستاورد مهمی دارد و صنایع داخلی می‌توانند بر روی پاهای خود بایستند، اظهار کرد: همچنین باید از  واردات بی رویه کالا به طور  ویژه جلوگیری کرد تا تولید کنندگان داخلی بتوانند کالای خود را عرضه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار