رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: از برخی عملکرد‌های دانشگاه پیام‌نور، نارضایتی هستم و قول مساعد جهت رفع نواقص این دانشگاه می دهم.

ازعملکرد پیام نور در کرمان ناراضی هستمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیران و اساتید هیات علمی دانشگاه پیام نور گفت: با پیگیری و رایزنی‌های فراوان، با تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه پیام‌نور، مشکل تأمین حقوق اعضا هیأت‌علمی و پرسنل این دانشگاه را برطرف شد.

وی ضمن اعلام نارضایتی و گله‌مندی از ضعف مدیریتی در سازمان مرکزی پیام‌نور کشور گفت: انتصاب برخی مدیران غیرپیام‌نوری در این سازمان، و نحوه‌ی تصمیم‌سازی در بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور، مشکلات فراوانی ایجاد نموده است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برخی نیز به‌دنبال حذف مقطع دکتری و محدود نمودن فعالیت‌های این دانشگاه بودند که با مخالفت شدید اینجانب مواجه، و عقب‌نشینی کردند.

زاهدی ضمن اظهار بی‌اطلاعی از مشکلات موجود در پیام‌نور استان کرمان، و طرح برخی مشکلات و نارضایتی‌ها از عملکرد مدیریت فعلی استان، توسط اعضای محترم حاضر در جلسه، افزود: درخواست دارم مشکلات این دانشگاه را مکتوب، و جهت پیگیری، به دفتر نماینده ارسال نمایند.
انتهای پیام/ح

ازوضعیت دانشگاه پیام نور ناراضی هستم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار