دفاتر انجمن روزنامه نگاران زن در استان ها دایر می شوند/ اصلاح اساسنامه برای تطبیق با قانون جدید احزابدبیرکل انجمن روزنامه نگاران زن گفت:تاکنون در چند استان دفاترمان را فعال کردیم و در استان‌های باقی مانده نیز در مهلت قانونی ایجاد می‌کنیم.

ژاله فرامرزیان دبیر کل انجمن روزنامه نگاران زن در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت های تشکل متبوعش، اظهار کرد: براساس قانون جدید احزاب، باید خودمان را با شرایط جدید تعیین شده تطبیق می دادیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس از سال گذشته برنامه ریزی های مدونی انجام دادیم تا براساس آنچه که الزام آور است دفاتر نمایندگی مان را در استان ها فعال کنیم.

دبیرکل انجمن روزنامه نگاران زن با اشاره به اقدام تشکل متبوعش نسبت به اصلاح اساسنامه و مدل فعالیت ها براساس قانون جدید احزاب، گفت: قانون جدید احزاب، مکلف کرده تا احزاب در یک سوم استان های کشور دفاتر نمایندگی داشته باشند ما نیز تاکنون در چند استان دفاترمان را فعال کردیم و در استان های باقی مانده نیز در مهلت قانونی ایجاد می کنیم.

فرامرزیان گفت: در سه استان دفاتر نمایندگی مان کاملا فعال است و مجامع خود را برگزار کرده اند. برای 8 استان دیگر نیز رایزنی لازم انجام و در برخی هم جلسات اولیه برگزار شده است.

دبیرکل انجمن روزنامه نگاران زن درباره زمان برگزاری مجمع عمومی این تشکل، تصریح کرد: سعی می کنیم در خرداد ماه تقاضای برگزاری مجمع عمومی را به وزارت کشور بدهیم و برگزاری کنگره هم در زمانی که وزارت کشور تعیین خواهد کرد، انجام می شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار