دکتر محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مهدی محمدی را به عنوان دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت سال 1397 منصوب نمود.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاهدر این ابلاغ آمده است برنامه ریزی مناسب و منسجم و استفاده از ظرفیتهای موجود، نسبت به جلب مشارکت مردم و سازمان­های غیردولتی مردم­ نهاد، در راستای توجه به نقش سلامت و پیشگیری برای داشتن جامعه ­ای سالم، جلب همکاری­های بین ­بخشی و دستگاه­های مرتبط با سلامت در پشتیبانی از برنامه ­های نظام سلامت  از جمله مسوولیت های وی تعیین شده است.
وی همچنین بر استفاده مناسب از ظرفیت تمام رسانه ­های جمعی به منظور فرهنگ ­سازی و اطلاع­ رسانی در راستای ارتقا سلامت و تأکید بر اصلاح روش­های زندگی برای تأمین سلامتی مردم و نیزاطلاع­ رسانی موفقیت­ها و دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت تاکید کرده است.

اجرای برنامه ­های کاملاً علمی و اثربخش و پرهیز از فعالیت­های صرفا" تبلیغی و غیرضرور و توجه ویژه به صرفه ­جویی در هزینه­ ها و ملاک قراردادن «هزینه- اثربخشی» در تمام زمینه­ ها و نیز هماهنگی کامل درون ­سازمانی و تقسیم کار به شیوه عادلانه و تخصصی در اجرای برنامه ­های هفته سلامت از دیگر دستورات رئیس دانشگاه به دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت است.
گفتنی است برنامه های هفته سلامت امسال از اول تا هفتم اردیبهشت با شعار پوشش همگانی سلامت: « برای همه ، در همه جا » در سراسر استان برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برگزاری مراسم هفته سلامت در استان کرمانشاه

برچسب ها: کرمانشاه ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.