رئیس فدراسیون دوومیدانی: مسابقات ورزشی فرصت مناسبی برای معرفی تولیدات داخلی است

کیهانی گفت: ورزشکاران ما زمانی که با تجهیزات داخلی روی سکو بروند ، کار بزرگی در معرفی بین المللی محصولات ورزشی ایران انجام می دهند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوان مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: در ابتدای امسال شعار حمایت از تولیدات داخلی توسط مقام معظم رهبری مطرح شد که از ابعاد مختلف لازم به بررسی است و اثرات مثبت دارد .

این مقام مسئول در فدراسیون دوومیدانی با تاکید این موضوع که این شعار باید سرلوحه مدیران عملیاتی قرار بگیرد اظهار کرد: براین اساس این شعار می بایست به عنوان یک استراتژی پیگیری و در بخش استفاده از تولیدات داخلی اجرایی شود.

او در خصوص چگونگی تجلی این شعار در حوزه ورزش گفت:آنچه که مسلم است ما در حوزه ورزش با کالاها و البسه ورزشی سروکار داریم که بخشی از آن در داخل تولید می شود در دوومیدانی نیز استراتژی خود را براین مبنا قرار داده ایم تا در همه زمینه ها از همه ظرفیتها استفاده کنیم .

رئیس فدراسیون دوومیدانی یادآور شد: بی تردید ما به عنوان مصرف کننده به بررسی تولیدات داخلی خواهیم پرداخت و نیاز های های خود را به این ترتیب برطرف خواهیم کرد و امیدوارم تولید کنندگان داخلی هم نیاز سنجی کرده و براساس نیاز بخش های مختلف ورزشی، ملزومات تیم ها و فدراسیونها را فراهم کرده و سعی کنند تا بهبود کیفیت کالاهای شان را در دستور کار قرار دهند به این ترتیب همه ما به عنوان متولی و تولید کننده در مسیر تحقق شعار سال رهبری قرار خواهیم گرفت .

کیهانی با اشاره به تبعات اجرایی کردن شعار امسال ،افزایش تولیدات داخلی ورونق بخشی اقتصادی و انگیزه مضاعف برای تولبدکننداگان را از مهمترین اثرات مثبت آن ارزیابی کرد .
او در مورد فعالیتهای فدراسیون دراین رابطه گفت : کمیته اقتصادی ما در فدراسیون دوومیدانی فعال است که از ابتدای امسال سر لوحه کارشناسان مان قرار گرفته است. ضمن اینکه خود من هم به عنوان رئیس کمیسیون اقتصادی و بازاریابی کمیته ملی المپیک در این راستا گام بر خواهیم داشت .
رئیس فدراسیون دوومیدانی همچنین خاطر نشان ساخت: میادین ورزشی فرصت مهمی برای معرفی تولیدات داخلی هستند ورزشکاران ما وقتی با لوازمی که تولید داخلی کشورمان است برروی سکو بروند در واقع کار بزرگی در معرفی بین المللی محصولات ورزشی ایران انجام می دهند و در وافع تولیداتمان در دو بخش ملی و بین المللی متاثر ار تحقق این شعار خواهد شد .

انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره استفاده از تجهیزات داخلی در ورزش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار