فرماندار بروجرد بر ارتقا کیفیت تولیدات کارخانجات شهرستان بروجرد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی کورانی فر، فرماندار بروجرد گفت: شورای شهر بروجرد از ابتدای امسال باید حول وظایف تعریف شده این شورا حرکت کرده و از حاشیه پرهیز شود.

وی افزود: بررسی معضلات و ویژگی‌های فرهنگی جامعه شهری و روستایی و ارائه راهکار‌هایی مناسب در این رابطه از جمله وظایف شورا است از طرفی شورای فرهنگ عمومی باید مراقبت کند تا مصوبات این شورا عملیاتی شود.

فرماندار بروجرد به لزوم ارائه گزارش عملکرد در پایان سال توسط شورای شهر تاکید کرد و گفت: مشخص کردن نتایج کارکرد این شورا را از دیگر اقداماتی است باید در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان انجام شود.

وی به لزوم تدوین آئین نامه داخلی توسط دبیرخانه این شورا اشاره و عنوان کرد: امسال با شناسایی اولویت‌های سال از جمله تحقق شعار سال به عنوان خواست رهبری، مردم و مسیر نظام، باید مسیر راه شورا به درستی تعیین شود.

کورانی فر بیان کرد: در مورد مناسبت‌های مختلف باید پیش از آغاز آن‌ها در شورای شهر تصمیم گیری شود، اما عملکرد این شورا نباید تنها در ایام و مناسبت‌ها خلاصه شود بنابراین انتظار می‌رود دبیرخانه شورا در ایام سال هدفمند و نظام‌مند به سمت اهداف حرکت کند.

فرماندار بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود بر ارتقا کیفیت تولیدات کارخانجات شهرستان بروجرد تاکید کرد و گفت: کیفیت برخی از تولیدات بروجرد همانند نساجی مورد استقبال سراسر کشور است بنابراین می‌توان با ارتقا کیفیت علاوه بر افزایش رضایتمندی مردم شعار سال را عملیاتی کرد.

انتهای پیام/ د

کیفیت تولیدات کارخانجات شهرستان بروجرد ارتقا یابد

برچسب ها: صنعت ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.