مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تعداد طرح های نیمه تمام ورزشی این استان را 53 مورد اعلام کرد و گفت : 23 طرح ورزشی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تعداد طرح های نیمه تمام ورزشی استان سمنان را 53 مورد اعلام کرد و گفت : برای تکمیل این تعداد طرح ها به حدود یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی افزود : مهمترین طرح های نیمه تمام ورزشی استان سمنان ، سالن‌ سه هزار نفری شاهرود، سالن 2 هزار نفر دامغان، مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان سمنان، ورزشگاه 15 هزار نفری شاهرود، ورزشگاه پنج هزار نفری دامغان و ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اظهارداشت : با برنامه ریزی های انجام شده از مجموع این تعداد طرح ها 23 طرح ورزشی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با بیان این که ، اعتبارات دولتی در برابر حجم قابل توجه طرح های نیمه تمام ورزشی کشور ناچیزاست تصریح کرد : باید برای تکمیل سالن های ورزشی نیمه تمام استان بخش خصوصی وارد میدان شود.

فتاحی با بیان این که تخصیص بخشی از قانون مالیات بر ارزش افزوده براساس برنامه ششم توسعه و بودجه سال 97 برای تامین اعتبار تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی کشور از جمله اقدامات مثبت دولت است، گفت : 16 هزار میلیارد ریال از این محل به بخش ورزش در بخش عمرانی و تکمیل طرح های نیمه تمام کشور برای امسال تخصیص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به ماده 27 قانون درباره واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی، تصریح کرد : زیرساخت های ورزشی استان که مدت زمان زیادی از ساخت و احداث آن ها می گذرد و دچار فرسودگی کامل شدند به بخش خصوصی واگذار می شود.

واگذاری 10 سالن ورزشی نیمه تمام استان سمنان به بخش خصوصی

وی گفت : در سال گذشته حدود 10 سالن ورزشی نیمه تمام استان با انجام مراحل اداری به بخش خصوصی واگذار شده است.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.