رئیس اداره ورزش و جوانان آرادان گفت : طی یک سال گذشته ۱۰ خانه ورزش روستایی در این شهرستان افتتاح شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید میثم محسنی رئیس اداره ورزش و جوانان آرادان در آئین افتتاح پنج طرح ورزشی آردان به مناسبت هفته دولت گفت : از هفته دولت سال گذشته تا امروز ۱۰ خانه ورزش روستایی در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری روستائیان قرار گرفته که این تعداد خانه ورزش باعث شده تا سرانه ورزش روستایی آردان افزایش چشم گیری داشته باشد.


وی افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، خانه ورزش جانبازان و معلولان شهر کهن‌آباد و چهار خانه ورزش روستایی در روستاهای رستم‌آباد و چهارطاق و محله‌های علی‌آباد و جلیل‌آباد از توابع آرادان با حضور مردم و مسؤولان استانی و شهرستانی به‌صورت همزمان افتتاح شد.


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آرادان از جوانان و نوجوانان به‌عنوان سرمایه‌های عظیم ملی یاد و تأکید کرد: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تلاش کنند تا از همه ظرفیت‌ها و منابع موجود در راستای خدمت به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان استفاده کنند.


محسنی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین وظایف مسئولان در حال حاضر توجه به اقشار ضعیف جامعه به‌ویژه روستاییان است و ما نیز در همین راستا سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست و با تمام توان به ارائه خدمت به روستاییان خواهیم پرداخت.


وی افزود : در حال حاضر که دشمن با تمام توان برای نسل جوان توطئه‌چینی می‌کند، وظیفه ما این است که از منابع موجود در راستای خنثی کردن این توطئه‌ها به نحو احسن بهره‌برداری کنیم.


رئیس اداره ورزش و جوانان آرادان تصریح کرد: آینده کشور در دست نسل جوان و نوجوان جامعه است و اگر بتوانیم در تربیت نیروهای کارآمد برای نظام و انقلاب موفق عمل کنیم، بی‌شک کشور را برابر نقشه‌های دشمنان و بدخواهان نظام بیمه خواهیم کرد.


انتهای پیام / ه


افتتاح خانه ورزش روستایی در آرادان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.