مدیر بیمارستان غرضی ملایر گفت: زایشگاه ملایر بیمارستان غرضی از نظر فیزیکی 65 در صد پیشرفت داشته است.

زایشگاه ملایر 65 در صدپیشرفت فیزیکی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین کارخانه، مدیر بیمارستان غرضی ملایر پیشرفت فیزیکی زایشگاه ملایربیان کرد: در حال حاضر دو بخش سی اس آر( بخش استریل) و بخش زایشگاه بیمارستان غرضی ملایر از محل هتلینگ بیمارستان در حال انجام است.

 وی افزود: فضای فیزیکی زایشگاه بیمارستان 550 متر است که  با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان در حال انجام است.

مدیر بیمارستان غرضی ملایر پیشرفت فیزیکی زایشگاه ملایر در حال حاضر 65 درصد است و ادامه داد: نازک‌کاری و سقف آن نیز انجام شده و مراحل پایانی کار را پیش می‌برد.

کارخانه با بیان اینکه اجرای بخش هتلینگ در زایشگاه نیز تا اوایل تابستان امسال به پایان می‌رسد گفت: زایشگاه جدید با امکانات به‌روز و استانداردهای لازم در حال انجام است.

وی پیشرفت فیزیکی بخش استریل بیمارستان را نیز 65 درصد دانست و افزود: با اجرای این دو بخش کار هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی ملایر به اتمام می‌رسد.

مدیر بیمارستان غرضی ملایر پیشرفت فیزیکی زایشگاه ملایر با بیان اینکه بخش رادیولوژی بیمارستان نیز در حال انجام است تصریح کرد: برای اجرای این بخش نیز اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان برآورد شده که حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کارخانه تاکید کرد: در این بیمارستان یک بخش موقت داریم که در حال حاضر در حال تعمیر و بازسازی است انجام زایمان‌های طبیعی و سزارین در بخش موقت انجام می‌شود و در زمان تخریب سایر بخش‌ها مثل بخش اطفال، جراحی و.. خدمات دهی به بیماران در بخش موقت انجام شده است.

 انتهای پیام/ب

پیشرفت فیزیکی 65 درصدی زایشگاه بیمارستان غرضی ملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.