سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت:در فصل آینده 70 تا 80 درصد از محصولات‌مان را از کالاهای ایرانی تامین کنیم.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درباره برنامه‌های باشگاه سپاهان در حمایت از کالای داخلی اظهار کرد: روی این قضیه اقدام کرده‌ایم و به دنبال حمایت از کالای باکیفیت داخلی هستیم.

وی افزود: باشگاه سپاهان مجموعه کوچکی نیست و دارای تیم‌های ورزشی مختلف و بیش از 2 هزار ورزشکار است که در رشته‌های مختلف جز مدعیان هستیم و از همین رو نمی‌توانیم از کالای بی‌کیفیت استفاده کنیم ولی با چند برند داخلی که کیفیت خوبی هم دارند، مذاکراتی داشته‌ایم.

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: برخی از تولیدات داخل کیفیت به مراتب از برخی کالاهای خارجی هم بهتر است و تلاش می‌کنیم تا جایی که در توانمان باشیم، از کالای داخلی حمایت کنیم.

وی مطرح کرد: تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که در فصل آینده 70 تا 80 درصد از محصولات‌مان را از کالاهای ایرانی تامین کنیم؛ کیفیت خوبی هم از کالاهای ایرانی دیده‌ایم و به شرطی که همین کیفیت کار تحویل دهند، از کالای ایرانی استفاده می‌کنیم.

تابش با بیان اینکه حدود 60 تیم در رشته‌های مختلف در قالب تیم‌های صنعت و بسیج و تیم‌های قهرمانی داریم، اظهار کرد: البته در شرایطی هم بوده که کالای خارجی اسپانسر تیم ما می‌شده و لباس کل سال ما را تامین می‌کرده است که ماهم از این شرایط استفاده می‌کردیم و کماکان هم اگر شرایطی فراهم شود، استفاده خواهیم کرد ولی عمده البسه و نیازمان را از کالای داخلی تامین خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار