استاندار آذربایجان غربی از توسعه زیر ساخت‌های گردشگری در منطقه سیلوانا ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در بازدید از منطقه سیلوانا ارومیه، این منطقه را یکی از مناطق خوش آب و هوا‌ی استان عنوان کرد و گفت: توسعه زیر ساخت‌های گردشگری در این منطقه می‌تواند در جذب گردشگر به استان موثر باشد.

گفتنی است، مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی ستاره سیلوانا واقع در کیلومتر ۳۱ جاده ارومیه - سیلوانا و حد فاصل میان دریاچه پشت سد و سه راهی راژان - در محدوده بخش سیلوانا- مجموعه‌ای با مساحت ۱۳۰ هزار متر مربع می‌باشد. این مجموعه که از موقعیت منحصر به فردی به لحاظ پتانسیل‌های گردشگری برخوردار است، در پنج سایت مجزا و مستقل طراحی گردیده است.

این سایت‌ها به لحاظ عملکرد در سه مجموعه گردشگری، اقامتی و ورزشی قابل دسته بندی می‌باشند و در عین حالیکه مختص بخود بوده، بخشی از یک مجموعه کلان می‌باشند؛ بعبارت دیگر تمام اجزای در نظر گرفته شده در این مجموعه نقش مکمل و تمام کننده نسبت به یکدیگر را بر عهده دارند.

مجموعه‌های اقامتی بصورت چادر، فروشگاه‌های عرضه محصولات بومی، هتل ۳ ستاره، زمین‌های ورزشی اسب سواری، والیبال ساحلی، تیراندازی، موتورسواری و دوچرخه سواری، مینی گلف، مجموعه اقامتی بصورت سوئیت‌های یک و ۲ طبقه و زمین‌های بازی کودکان و کافی شاپ و ... از جمله بخش‌های این مجموعه گردشگری تفریحی خواهد بود.

 لازم به ذکر است بر اساس اعلام باغبانی سرمایه گذار این طرح، مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی ستاره سیلوانا در حال حاضر با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

انتهای پیام/ن.م

بازدید استاندار آذربایجان غربی از روند احداث مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی ستاره سیلوانا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.