در آستانه روز دندانپزشک مراسم تقدیر و معارفه رئیس دانشکده دندانپزشکی با حضور شورای سیاست گذاری دانشگاه ، مدیران دانشگاهی ، دانشجویان و اعضای هیات علمی این دانشکده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاهدر آستانه روز دندانپزشک از زحمات دکتر حسام الدین نظری تقدیر و پروفسور علی پور متعبد به عنوان رئیس دانشکده دندانپزشکی معرفی شد.

مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:روز دندانپزشک را به این قشر تبریک میگویم ؛ با توجه به گستردگی بیماری های دهان و دندان و تاثیر بسزای آن بر سلامت جامعه، این علم امروزه اهمیت فراوانی یافته و بیشتر مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است.

وی گفت: دانشکده دندانپزشکی همیشه میزبان رتبه های برتر کنکور بوده و نخبگان در آن گرد هم آمدند . لازم است تمامی تلاش ما فراهم سازی بستری باشد تا دانشجویان این رشته در فضایی آرام و به دور از تنش تحصیل کرده و پیشرفت نمایند.

وی افزود:چه خوب است که از پتانسیل و انگیزه بالای دانشجویان در مسیرهای علمی و تحقیقاتی و در راستای موفقیت و رشد خود آنان بهره ببریم.

 مرادی گفت:مهمترین اصل و شرط در پیشرفت و توسعه ثبات و آرامش است ؛ و تحولات دانشکده دندانپزشکی در راستای دستیابی به این مهم و اهداف سازمانی، با خرد و اندیشه جمعی صورت پذیرفته است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

معرفی رئیس دانشکده دندانپزشکی

برچسب ها: کرمانشاه ، تقدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.