نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان نطنز و موقعیت وظرفیت خوبی برای توسعه و ایجاد اشتغال جدید و کار آفرینی دارد .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی صفاری نطنزی امروز در جلسه کارگروه اشتغال نطنز اظهار کرد: امروز در کشور مسائل و مشکلات کلان اقتصادی وجود دارد که مسؤولان با تمام تلاش در صدد حل مشکلات هستند.

وی افزود: در سطح شهرستان نطنز نیز مشکلاتی وجود دارد که می‌طلبد با همکاری همه دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی مناسب مشکلات مردم در حوزه اقتصادی رفع شود تا بتوان با همین امکانات و ظرفیت موجود سرمایه‌گذاران جدید را به شهرستان سوق داد.

نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که یکی از مزیت‌های شهرستان نطنز توجه به حوزه گردشگری است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود تسهیلات بانک‌ها هدف‌مند شده و در راستای جهت‌دهی برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای شهرستان باشند.

صفاری اذعان داشت: در حوزه صنعت نیز باید تلاش کنیم تا مشکلات موجود واحدهای صنعتی را با اعطای تسهیلات و تزریق نقدینگی برای حل مشکلات واحدهای صنعتی برای تأمین حقوق کارگران و تأمین مواد اولیه رفع کنیم و با توسعه برخی واحدها نیز شاهد اشتغال بیشتر جوانان باشیم.

وی در خصوص حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد: برای حمایت از شعار مقام معظم رهبری دستگاه‌های دولتی باید همکاری بیشتری داشته باشند و وقتی یک سرمایه‌گذار برای ایجاد واحد تولیدی اعلام آمادگی می‌کند با روی باز پذیرای آن باشند، نه این که با بوروکراسی اداری و طولانی شدن پاسخ استعلام از ادارات مختلف او را خسته کنند و فراری دهند.

وی خطاب به مدیران بانک‌ها بیان داشت: از مدیران بانک‌ها انتظار می‌رود  به جذب تسهیلات ویژه برای ایجاد اشتغال در شهرستان تلاش کنند و هر جا مانعی می‌بینید اعلام تا شخصاً موضوع را پیگیری کنم چراکه مردم باید حس کنند که در راستای توسعه و ایجاد اشتغال حرکت انجام شده و امیدوار شوند.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه کارگروه اشتغال نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.