فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۹۵۳ کیلوگرم مواد مخدر طی چهار عملیات جداگانه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پرتوان و پرتلاش پلیس استان طی هفته گذشته در چند عملیات جداگانه در سه نقطه استان از انتقال ۹۵۳ کیلوگرم مواد افیونی به مرکز کشور جلوگیری کردند.
وی در تشریح عملیات اول بیان داشت: ماموران پلیس مواد مخدر و پاسگاه انتظامی هنزاء شهرستان رابر در پی انجام کار اطلاعاتی و کسب اخباری در خصوص تحرک قاچاقچیان، در مسیر سوداگران مرگ مستقر شدند.
سردار بنی اسدی فر افزود: در این عملیات ماموران به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به حضور پلیس اقدام به فرار نمود، اما با سرعت عمل ماموران، این خودرو متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۲۶۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی استان در تشریح عملیات دیگر اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی بهادر آباد شهرستان رودبارجنوب نیز در یک عملیات مقدار ۲۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پراید کشف و با انجام کار اطلاعاتی در یک عملیات دیگر مسیر عبور قاچاقچیان را سد کردند.
مسئول ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این عملیات پس از درگیری چند ساعته پلیس با قاچاقچیان ۲۹۵ کیلوگرم تریاک از دو دستگاه خودروی متعلق به سوداگران مرگ کشف شد.
وی در خصوص عملیات سوم نیز بیان نمود: ماموران یگان تکاوری زهکلوت نیز با انجام کار اطلاعاتی از نیت شوم قاچاقچیان جهت حمل مواد مخدر از طریق شهرستان‌های جنوبی استان مطلع شدند.
سردار بنی اسدی فر اظهار داشت: در همین رابطه تیم‌های عملیاتی این یگان در مسیر حرکت قاچاقچیان در محدوده روستای "تکل حسن" با اشرار درگیر شدند که پس از چندین ساعت درگیری، خودروی حامل مواد متوقف و از آن ۳۷۸ کیلوگرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: در این عملیات‌ها در مجموع ۹۵۳ کیلوگرم مواد مخدر کشف، ۶ دستگاه خودرو توقیف و سه قاچاقچی نیز دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.
انتهای پیام/ی

دستگیری سوداگران مرگ در کرمان

برچسب ها: اعتیاد ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار