دبیرکل انجمن روزنامه نگاران زن گفت: یکی از وظایف مهم تشکل‌ها و احزاب فرهنگ سازی برای استفاده از کالای ایرانی است.

ژاله فرامرزیان دبیرکل انجمن روزنامه نگاران زن در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شعار "حمایت از کالای ایرانی"، اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی چرخه یک وجهی نیست، بلکه چرخه‌ای چند وجهی است که با همکاری متقابل مردم، احزاب و دستگاه‌های مختلف محقق خواهد شد.

وی با اشاره به وظایف تشکل‌ها و احزاب در جهت تحقق شعار سال، گفت: تشکل‌ها و احزاب با بدنه جامعه ارتباط دارند بنابراین یکی از وظایف مهم آنان فرهنگ سازی است و باید کالای ایران را تبلیغ کنند و ترویج دهند.

دبیرکل انجمن روزنامه نگاران زن تصریح کرد: با فرهنگ سازی می‌توان مردم را به خرید کالای تولید داخل ترغیب کرد البته در برخی موارد ممکن است کالای ایرانی با کیفیت از یک کالای خارجی با کیفیت گران‌تر باشد اما باید بدانیم که خرید این کالا موجب می‌شود مشکل اعضای خانواده کشورمان را که شغل ندارند، برطرف کنیم.

فرامرزیان تصریح کرد: خرید کالای ایرانی در واقع به معنای حل مشکل خانه خودمان است و باید تولید کنندگان  را تشویق به تولید کالای با کیفیت کنیم.

وی بیان کرد: باید همگان روی بحث با کیفیت‌تر شدن کالای ایرانی تلاش زیادی کنند و تشکل‌ها هم بتوانند فرهنگ تولید کالای با کیفیت را در فرهنگ و رویه تولید کشور جا بیندازند و از آن طرف هم فرهنگ سازی شود که مردم این کالا را خریداری کنند.

دبیرکل انجمن روزنامه نگاران زن در ادامه پیشنهاد کرد تا تشکل‌ها تمامی اقلام مصرفی خود را از کالای ایرانی تامین کنند و اضافه کرد: این اقدام موجب می‌شود بخشی از نگاه و تصویری که به کالای خارجی وجود دارد به سمت کالای ایرانی معطوف شود.

فرامرزیان با اشاره به اینکه مهمترین مسئله کنونی کشور بحث اشتغال جوانان است، تاکید کرد: وضعیت اشتغال کشور ارتباط مستقیمی به میزان تولید داخلی دارد اگر تولید کننده داخلی امیدوار باشد حتما مشکل اشتغال هم تا حد زیادی حل خواهد شد.

انتهای پیام/

وظیفه احزاب در حمایت از شعار سال

وظایف احزاب در حمایت از کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار