امام جمعه اردکان گفت: ارتش، سپاه و نیرو‌های مسلح خادم مردم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش گفت: ارتش، سپاه و نیرو‌های انتظامی امروز نقشی مستقیم و تاثیر گذاری در حفظ امنیت دارند و باعث افتخار هستند.

وی افزود: زمانی ارتش در خدمت دربار و برده طاغوت بود، اما امروزه ارتش، سپاه و نیرو‌های مسلح خادم مردم هستند و حافظ امنیت کشور و مردم که انصافا حتی منتقدین به این نظام و حکومت اقرار می‌کنند که امنیت در جایگاه بالایی قرار گرفته است.

شاکر اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار نوروزی با مسئولان اعلام کردند که همه ما احتیاج به تغییر قلب داریم.

خطیب جمعه اردکان تصریح کرد: فرق نظام با دیگر نظام‌ها این است که چهار چوبش بر مبنای توحید و احکام شریعت اسلام بنا شد لذا افرادی که در این نظام مسئولیت دارند باید اهل تدین باشند و اهل ایثار و خدمت به مردم باشند و این‌ها را برای خود ارزش بدانند و خدایی ناکرده نباید امور دنیوی و مادی برای آن‌ها ارزش بشود.

امام جمعه اردکان افزود: این فکر و فرهنگ در میان همه مردم بخصوص مسئولان رواج پیدا کند که ارزش‌ها این موارد است و بقیه آمد و رفت‌ها اگر چه سر و صدایی دارد تمام می‌شود مثل خواب و خیال به پایان می‌رسد.

شاکر خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری اشاره کردند، تعرض به حریم داخلی و خصوصی مردم حرام شرعی است و با صراحت بیان کردند و در قانون اساسی هم بیان شده است مسئولان و قوانین اجازه وارد شدن به حریم خصوصی مردم را ندادند و نخواهند داد این‌ها تبلیغات است.

امام جمعه اردکان گفت: دشمنان می‌خواهند مجموعه‌های ارزشی نظام را مانند سپاه و سربازان گمنام امام زمان را زیر سئوال ببرند و به گونه‌ای ترویج کنند که این‌ها در حریم خصوصی مردم دخالت می‌کنند در حالی که می‌بینیم دشمنان با استفاده از شبکه‌های مجازی و ترویج فضای مجازی خاص بسیاری از حریم‌ها و خطوط قرمز نظام و مردم ما را شکسته اند وارد فضا‌های خاص شدند و این‌ها نباید فراموش بشود.

شاکر اظهارداشت: مردم باید متوجه شوند که فضا به گونه‌ای نباشد که حرف دشمن تاثیرش از حرف خودی بیشتر باشد، گاهی آنچنان تبلیغات و فضای سوء ظن ایجاد می‌کنند که مردم به خبر رسانه خارجی توجه دارند و به مسئول خودی توجه نمی‌کنند این خطر است مردم ما باید هوشیار باشند.

انتهای پیام/ ا

تعرض به حریم داخلی و خصوصی مردم حرام شرعی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار