تجهیز محیط بانان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی به تجهیزات حفاظتی

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از تجهیز تمام محیط بانان حفاظت محیط زیست استان به جلیقه ضد گلوله و سایر تجهیزات حفاظتی خبر داد.

پرویز آرامنش مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:تمام محیط بانان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی به جلیقه ضد گلوله و سایر تجهیزات حفاظتی مجهز شدند.

وی با بیان اینکه جلیقه ضد گلوله برای نخستین بار در کشور به محیط بانان تعلق گرفته است،افزود:این جلیقه ها با هدف افزایش قدرت محیط بانان در زمان رو به رو شدن با شکارچیان متخلف و افراد سودجو و قانون شکن توزیع شده است تا از این پس در مأموریت هایی که احتمال درگیری و تیراندازی از سوی متخلفین وجود دارد ، استفاده کنند  .

آرامنش با گرامیداشت یاد و خاطره 119 شهید محیط بان در کشور گفت:تیراندازی از سوی شکارچیان متخلف، بیشترین تهدید برای این نیروهای خدوم است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی افزود:در جهت تحقق شعار امسال یعنی«حمایت از کالای ایرانی» تمام جلیقه‌های ضد گلوله توسط شرکت‌های داخلی تولید شده‌اند که امیدواریم استفاده از این جلیقه‌های ضد گلوله در حفظ جان محیط بانان کشور مؤثر واقع شود و تلفات کمتری داشته باشیم.

انتهای پیام/غ

محیط بانان حفاظت محیط زیست استان به تجهیزات حفاظتی مجهز شدند

برچسب ها: حیات وحش ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.