سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حمله آ‌مریکا به سوریه با قوانین بین‌المللی مغایرت دارد/ دولت سوریه از سلاح شیمیایی استفاده نکرده است

سیدی///اقدام آ‌مریکا علیه سوریه با قوانین بین المللی مغایرت دارد/ هیچ کشوری حق ندارد به ملتی حمله کندسخنگوی جبهه پیروان گفت: اقدام آمریکا با قوانین بین‌المللی مغایرت دارد و طبق موازین سازمان ملل هیچ کشوری حق ندارد به دولت قانونی کشوری حمله کند.

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حمله اخیر آمریکا به سوریه اظهار کرد:‌ به صورت کلی هدف کشورهای غربی مانند آمریکا، انگلیس و فرانسه تخریب کشورهای مسلمان است چرا که این کشورها به اسلام به چشم رقیب نگاه می‌کنند.

وی افزود: آمریکایی‌ها سیاستی را در جهت تخریب کشورهای اسلامی در پیش گرفته‌اند اما اهداف کوتاه مدتی نیز دارند و گروهک‌هایی مانند تکفیری‌ها را به همین منظور ساماندهی کرده‌اند.

سجادی تصریح کرد: آمریکایی‌ها وقتی دیدند کشورهای منطقه در برابر عناصر تروریستی مقاومت کردند و ایران نیز مبارزات ضد داعشی را به نهایت رسانده‌ است، از کاهش روز به روز حضور خود در منطقه به شدت عصبانی هستند و وقتی گروهک‌های دست پرونده آنان به شکست حتمی نزدیک می‌شوند این کشورها برای آن که تجدیدقوایی برای آنها فراهم آورند به سوریه حمله کردند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: قدرت پدافند سوریه سبب شد تا آمریکایی‌ها نتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند. آمریکا برای حمله به سوریه بهانه‌های غیرقابل قبولی مانند استفاده این کشور از سلاح شیمیایی را داشت اما فیلم‌ها و مدارک مستند نشان می‌دهد که چنین مسئله‌ای درباره دولت قانونی سوریه حقیقت ندارد.

سجادی یادآور شد: بسیاری از کشورها اعلام کردند که این اقدام آمریکا با قوانین بین‌المللی مغایرت دارد و طبق موازین سازمان ملل هیچ کشوری حق ندارد به دولت قانونی کشوری حمله کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: سفر اخیر بن سلمان به اروپا به حمله سوریه بی‌ربط نبود و این کشور در حالی که خود را مسلمان می‌داند علیه کشورهای اسلامی با دشمنان همکاری می‌کند و این امر در تاریخ لکه ننگی برای بن سلمان و حکام سعودی خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار