یگان‌های نیرو‌های مسلح در استان قزوین بیست و نهم فروردین در رژه‌ای باشکوه قدرت و توان خود را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ امیر بیدادی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در نشست خبری به مناسبت روز ارتش گفت: این مراسم ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه با حضور مسئولان و مردم اجرا می‌شود.

امیر بیدادی ضمن تشریح برنامه‌های هفته ارتش جمهوری اسلامی افزود: این مراسم به صورت زنده از شبکه قزوین پخش می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی اضافه کرد: سخنرانی فرماندهان پیش از خطبه‌های نماز جمعه در استان، غبارروبی و گلباران مزار شهدا، سخنرانی در مدارس به مناسبت روز ارتش و تجلیل از کارکنان نمونه پایور و وظیفه از برنامه‌های هفته ارتش در استان قزوین است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان ارتش جمهوری اسلامی، برگزاری مسابقات ورزشی و اهدای خون کارکنان از دیگر برنامه‌های است که در این هفته برگزار می‌شود.

امیر بیدادی گفت: هفته ارتش همزمان با سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیادشیرازی آغاز شده است و تا روز بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در این نشست با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون ارتش جمهوری اسلامی یکی از ارکان مهم حفظ امنیت کشور بوده است افزود: ارتش با پیوستن به مردم و بیعت با حضرت امام در به ثمر رسیدن انقلاب در سال ۵۷ نقش بی بدیلی داشت و این نقش همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به شهدای ارتش در دوران جنگ تحمیلی گفت: ارتش از استان‌های قزوین، همدان، گیلان و زنجان پنج هزار و ۶۵۷ شهید وظیفه و ۶۷۸ شهید پایور تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

امیر بیدادی افزود: همچنین ۱۲۷ نفر جانباز بالای ۷۰ درصد وظیفه و ۲۶ نفر جانباز پایور، ۱۳۸ نفر کارکنان پایور و دو هزار و ۷۶۶ نفر هم از کارکنان وظیفه از آزادگان جنگ تحمیلی هستند.

مقام ارشد نظامی آجا در منطقه با اشاره به رسالت ارتش در حفظ امنیت و حراست از کیان اسلامی گفت: ارتش و همچنین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین تابع جناح سیاسی خاصی نیست و هرگز وارد حزب یا گروه سیاسی نمی‌شود بلکه در راستای وظایف معین شده ارتش جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد.
انتهای پیام/.

رژه نیرو‌های مسلح قزوین در روز ارتش برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوروزی
۱۵:۰۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
با سلام
با تیریک روز ارتش خدمت مدافعین گرامی کشور
آخرین اخبار