استاندار مرکزی تلاش‌های نیروی انتظامی استان مرکزی را قابل تقدیر دانست.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آقازاده استاندار مرکزی با بیان اینکه تلاش‌های نیروی انتظامی استان مرکزی قابل تقدیر است گفت: برنامه و ماموریت این نیرو در نوروز ۹۷ یکی از برنامه‌های شاخص نیروی انتظامی بود که بحمد الله توانست این طرح را با موفقیت به پایان برساند.

آقازاده افزود: در نوروز امسال نسبت به نوروز سال گذشته تصادفات و همه شاخص‌های جرم از جمله سرقت در استان مرکزی نتایج بهتری را نشان داد که نشان از حضوربه موقع نیروی انتظامی و البته آموزش مردم وبالارفتن فرهنگ مردم چه در حفظ اموال و چه در رانندگی‌ها بود.

وی اضافه کرد: یکی از شاخه‌های خوبی که میتوانیم به آن افتخار می‌کنیم این است که در اجرای طرح نوروزی میزان تلفات جاده‌ای در استان مرکزی ۳۰ درصد کاهش پیدا کرد و البته این در حالی که حدود ۱۳ درصد نسبت به سال گذشته تردد‌های ما بیشتر بوده است.

کاهش جرایم وتلفات استان مرکزی مرهون تلاش‌های ستاد خدمات سفر ونیروی انتظامی

استاندار مرکزی ادامه داد: این کاهش جرایم وتلفات مرهون تلاش‌های ستاد خدمات سفر استان و عزیزان نیروی انتظامی است که با تلاش به موقع حضور مستمر شان انجام دادند و از این جهت واقعاً جای تقدیرو تشکرو خسته نباشید هست.

وی بیان کرد: ازهمه عزیزان نیروی انتظامی استان مرکزی از سربازان، درجه داران، افسران و فرماندهان ودر راس آن‌ها سردار عزیزی که با درایت و تدبیر با همکاری و هماهنگی بسیار خوبی که با همه دستگاه‌ها از جمله اعضای شورای تامین و استانداری داشتند به این مهم و این نتیجه مطلوب رسیدند تقدیرو تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.