استاندار کرمانشاه گفت:یاد و جایگاه شهدای سرافراز و رزمندگان دلیری که در راه مبارزه با تکفیری‌های داعش جانفشانی کرده اند گرامی می‌داریم

کرمانشاه آمادگی تامین زیر ساخت‌های استان دیالی عراق را دارد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه بازوند استاندار کرمانشاه در نشست با استاندار دیالی با بیان اینکه بدنبال اهداف مشترک این دو استان هستیم،گفت: مرز خسروی با سابقه‌ی طولانی در تردد زائران حرم حضرت ابا عبدالله " ع. " آماده‌ی پذیرایی ووعبور زائرین است.. سال گذشته با تمام پی گیری‌های مقامات ایران نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم... امیدواریم امسال هم کشور عراق از این خیر و مزیت بزرگ بهره ببرد و هم مشتاقان حضرت امام حسین " ع" در ایران بتوانند از آن استفاده کنند.

بازوند ادامه داد: قطعا در صورت همکاری و موافقت استان دیالی؛ دولت مرکزی عراق هم همکاری بیشتری برای بازگشایی مرز خسروی خواهد کرد.

وی گفت: استان کرمانشاه برای بازسازی و تامین زیرساخت‌ها در استان دیالی آماده‌ی همکاری کامل است..

بازوند افزود: انتقال دانش فنی با دارا بودن بیش از ۷۰۰۰ نیروی مهندس متخصص و صد‌ها شرکت تخصصی و بازسازی راه‌ها، پل‌ها، مراکز دولتی و ... از جمله ظرفیت‌های کرمانشاه برای همکاری است...

وی گفت: گمرکات دو کشور برای توسعه‌ی صادرات و واردات می‌توانند قدم‌های بزرگتر با شتاب بیشتری بردارند.. در این مورد ایران آماده‌ی تفاهم‌های بیشتر است..

بازوند افزود: استان کرمانشاه آماده‌ی مبادله‌ی بیشتر کالا و تعاملات اقتصادی در مرز سومار است.

انتهای پیام/ف

آمادگی کرمانشاه  برای تامین زیر ساخت‌های استان دیالی عراق 

برچسب ها: گمرک ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.