وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد کارآفرینی اجتماعی و اشتغال زایی برای جوانان با کمک زیرساخت های شهرداری و ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد امکان پذیر است.

کارآفرینی و اشتغالزایی برای جوانان در گرو امکانات شهرداری‌ها و سازمان‌های مردم نهادبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل کارگروه مشترک بین وزارتخانه خود و سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران را که برای اولین بار انجام می‌شود، راهکاری موثر برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، توانمندسازی و کارآفرینی و قابل ارتقاء دانست.

وی افزود: با ایجاد ارتباط مناسب و تعامل و بهره مندی از دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و عمومی جهت هم افزایی توان خدماتی، می‌توان شاهد کاهش آسیب اجتماعی در جامعه و ارتقای توانمندی‌های سازمان متولی آن در شهرداری تهران بود.

ربیعی با اشاره به شعار امسال، «حمایت از کالای ایرانی» ضمن اعلام آمادگی برای همکاری عنوان کرد: امیدواریم تا همگام با شهرداری تهران بتوان شرایط خاصی را برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شهر تهران به عنوان یک پایلوت بزرگ به انجام برسانیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به موضوع توانمندسازی و کارآفرینی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های همکار و زیرساخت‌های شهرداری تهران می‌تواند سبب ایجاد کارآفرینی اجتماعی و افزایش مشارکت در موضوع توانمندسازی مددجویان و اقشار در معرض آسیب شود.

ربیعی با اشاره به اینکه دولت برنامه های گسترده ای برای اشتغال جوانان دارد، خاطرنشان کرد: دولت از هیچ تلاشی برای حل مسائل کشور فروگذار نخواهد کرد و قطعا بدون هماهنگی دستگاه های مختلف دولتی و غیردولتی و به ویژه مردم نمی تواند به حرکت خود ادامه دهد، بنابراین باید راهکار مناسبی را برای حل مسائل بیاندیشم که شهرداری تهران را به واسطه ظرفیت ها و دانش موجود در این بین بازوی خوبی برای حل چنین مسائلی می دانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
آقای وزیر الان دقیقا تکلیف ما تحصیلکرده های بیکار کارشناسی ارشد رشته فنی ۳۴ ساله مجرد چیه ؟
پنج مدرک و گواهینامه فنی و حرفه ای هم دارم.
چرا کسی پاسخگو نیست مگه طبق قانون وظیفه مسئولان اشتغال جوانان نیست ؟
آخرین اخبار