رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه "بازار کار" در کرمانشاه خبرداد.

به گزارش   گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاه ؛ کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: در صورت مصوبه سازمان توسعه  تجارت و همچنین تامین یارانه مورد نیاز پیگیر برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی در سلیمانیه یا بابل عراق هستیم.


کاشفی از پذیرش پنج هیات تجاری از عراق، اقلیم کردستان، سوریه، روسیه و چین خبر داد و افزود: دوهیات تجاری نیز امسال از کرمانشاه به روسیه و عمان و یک هیئت هم به عراق یا قطرا اعزام خواهند شد.


رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: عمان از جمله کشور‌هایی است که می‌تواند وضعیت تجاری خوبی با ما داشته باشد و باید تجار و بازرگانان را به سمت این کشور سوق دهیم.


عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران با اشاره به نمایشگاهی که آبان ماه در شانگ‌های چین برگزار می‌شود، افزود: چین این نمایشگاه را برای اولین بار با هدف شناسایی کالا‌های وارداتی برگزار کرده که تلاش می‌کنیم تعدادی از شرکت‌های کرمانشاه در این نمایشگاه حضور یابند و این آمادگی را داریم که یارانه‌ای را هم برای این شرکت‌ها در نظر بگیریم.


وی از پیش بینی برگزاری ۱۲ جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری خبر داد و افزود: عمده مسائلی که در این جلسات پیگیری می‌کنیم شامل راه‌های توسعه استان و همچنین مشکلات بخش خصوصی است.


رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه تاکید کرد: در حوزه مطالعات و پژوهش‌ها نیز امسال چهار همایش فصلی و ۲۶ سرفصل آموزشی را برنامه‌ریزی کردیم و در سال جاری به فعالیت استارت آپ‌ها ورود می‌کنیم.


رئیس اتاق بازرگانی با اشاره به برنامه‌ریزی که برای برگزاری مراسم "تد" در استان صورت گرفته، خاطرنشان کرد: "تد" یک سمینار تکنولوژی، سرگرمی و دیزاین مهندسی است که تحت لیسانس یک کشور دیگر و با حضور سخنرانان بین‌المللی برگزار می‌شود.

 

انتهای  پیام/ز

پذیرش پنج هیات تجاری از عراق، اقلیم کردستان، سوریه، روسیه و چین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.