مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی گفت: حدود ۱۱ میلیون مسافر در سال ۹۶ از دومین فرودگاه پرتردد کشور از جابجا شدند.

۱۱ میلیون مسافر از فرودگاه بین المللی  هاشمی نزاد مشهدجابجا شدندمحمد باقر قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد افزود: این رشد روزافزون در میزان اعزام و پذیرش مسافران و افزایش پرواز‌ها مرهون شتاب توسعه زیرساخت ها، تخصیص امکانات و خدمات رسانی مطلوب به مسافران است.

وی گفت: فرودگاه مشهد در سال ۹۶ با اجرای طرح‌هایی همچون توسعه فضا‌های ترمینالی، افزایش کانتر‌های پروازی، افزایش گیت‌های خروجی و افزایش دستگاه‌های ایست و بازرسی منجر به ارتقای کیفی سطح خدمات رسانی و رضایتمندی مسافران و زائران شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی در خصوص طرح‌های در دست اقدام سال ۹۷ گفت: توسعه ترمینال داخلی، احداث ترمینال خارجی، احداث مسیر جدید ورودی و خروجی به فرودگاه مشهد و محوطه سازی مقابل ترمینال داخلی از جمله پروژه‌هایی است که با انجام مطالعات کارشناسی در دستور کار قرار گرفته است.

قاسم زاده تاکید کرد: مشهد مقدس به عنوان یکی از قطب‌های اصلی کشور در زمینه‌ی سفر‌های زیارتی و گردشگری محسوب می‌شود از این رو دغدغه‌ی دست اندرکاران حوزه فرودگاه‌ها تلاش برای خدمت‎رسانی مطلوب به زائران و مجاوران در دومین فرودگاه پرتردد کشور است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" گفت: امیدوارم کارکنان و مدیران فرودگاه مشهد با برنامه ریزی دقیق و جامع برای تحقق اهداف سازمانی و با بهره گیری از رهنمود‌های حکیمانه‌ی مقام معظم رهبری در راستای پاسداشت و صیانت از حقوق شهروندی، تحقق شعار سال جاری و خدمت رسانی مطلوب به مشتریان فرودگاهی اقدامات سازنده و موثری انجام دهند.

انتهای پیام//م. ه.

 

جابجایی ۱۱ میلیون مسافر در فرودگاه مشهد

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.