محمد باقر قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد افزود: این رشد روزافزون در میزان اعزام و پذیرش مسافران و افزایش پروازها مرهون شتاب توسعه زیرساخت ها، تخصیص امکانات و خدمات رسانی مطلوب به مسافران است.
وی گفت: فرودگاه مشهد در سال ۹۶ با اجرای طرحهایی همچون توسعه فضاهای ترمینالی، افزایش کانترهای پروازی، افزایش گیتهای خروجی و افزایش دستگاههای ایست و بازرسی منجر به ارتقای کیفی سطح خدمات رسانی و رضایتمندی مسافران و زائران شد.
مدیرکل فرودگاههای استان خراسان رضوی در خصوص طرحهای در دست اقدام سال ۹۷ گفت: توسعه ترمینال داخلی، احداث ترمینال خارجی، احداث مسیر جدید ورودی و خروجی به فرودگاه مشهد و محوطه سازی مقابل ترمینال داخلی از جمله پروژههایی است که با انجام مطالعات کارشناسی در دستور کار قرار گرفته است.
قاسم زاده تاکید کرد: مشهد مقدس به عنوان یکی از قطبهای اصلی کشور در زمینهی سفرهای زیارتی و گردشگری محسوب میشود از این رو دغدغهی دست اندرکاران حوزه فرودگاهها تلاش برای خدمترسانی مطلوب به زائران و مجاوران در دومین فرودگاه پرتردد کشور است.
مدیرکل فرودگاههای استان با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" گفت: امیدوارم کارکنان و مدیران فرودگاه مشهد با برنامه ریزی دقیق و جامع برای تحقق اهداف سازمانی و با بهره گیری از رهنمودهای حکیمانهی مقام معظم رهبری در راستای پاسداشت و صیانت از حقوق شهروندی، تحقق شعار سال جاری و خدمت رسانی مطلوب به مشتریان فرودگاهی اقدامات سازنده و موثری انجام دهند.
انتهای پیام//م. ه.