معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس گفت: این نهاد از ۲ هزار و ۵۸۰ بیمار خاص و صعب العلاج حمایت می‌کند.

محمد بدری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به برنامه‌های این نهاد بیان کرد: پارسال بیش از ۴ و نیم میلیارد تومان برای تامین هزینه‌های درمانی مددجویان مبتلا به بیماری خاص تحت حمایت کمیته امداد فارس به مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است.

وی بیان کرد: کمیته امداد فارس علاوه بر ارائه خدمات درمانی به خانوار‌های نیازمند تحت حمایت به صورت ویژه از مددجویان مبتلا به بیماری‌های خاص شامل انواع پیوند اعضا، تالاسمی و هموفیلی، سرطان، نارسایی کلیه و دیالیز، بیماری‌های حاد پوستی، ریوی، دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی حمایت می‌کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس با بیان اینکه این نهاد صددرصد هزینه‌های دارویی، ۹۰ درصد هزینه‌های ویزیت و بستری بیماران خاص تحت حمایت کمیته امداد را تامین می‌کند، که ماهانه حدود ۲ میلیون تومان برای درمان مددجویان مبتلا به بیماری‌های خاص پرداخت می‌شود.

بدری با اشاره به اینکه ۳۳ مرکز شیمی درمانی و دیالیز طرف قرارداد کمیته امداد به مددجویان مبتلا به بیماری‌های خاص فارس خدمات رایگان ارائه می‌دهند، افزود: کمیته امداد با کمک‌های دولتی و مشارکت خیران در قالب طرح شفا برای رفع نیاز‌های درمانی خانوار‌های تحت حمایت با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: کمیته امداد فارس برنامه‌هایی با موضوع تغذیه، دهان و دندان و چکاپ پزشکی را برای خانوار‌های تحت حمایت در سنین کودکی، میانسالی و سالمندی طراحی و اجرا می‌کند.
انتهای پیام /ت

حمایت کمیته امدا فارس از بیماران خاص

برچسب ها: کمیته امداد ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار