مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: یک شرکت چینی فعال برای اجرای پروژه‌های زیربنایی و ارائه تجربیات و خدمات فنی در خصوص در حوزه آب اعلام آمادگی کرده است.

اعلام آمادگی یک شرکت چینی برای سرمایه گذاری در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، شکوه میرشاهی افزود: حوزه حمل‌و‌نقل از جمله پروژه‌های ریلی آماده سرمایه گذاری شامل پروژه ۶۵۰ کیلومتری مشهد – بجنورد و گرگان و پروژه ۷۶۰ کیلومتری مشهد- گناباد- بیرجند- زاهدان و اهمیت آن برای مسیر سرخس –چابهار و پیوند مناطق آزاد تجاری حائز اهمیت است.

وی گفت: از جمله پروژه‌های مهم و اولویت‌دار ملی است که اجرای آن در استان خراسان تحول چشمگیری در حوزه حمل‌ونقل ایجاد خواهد کرد که جلب مشارکت خارجی در اجرای این پروژه‌ها از اهمیت بسزایی برخودار است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی با اشاره به سایر اولویت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: این اولویت‌ها در سرمایه‌گذاری شامل احداث تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژ، ساخت مخازن و همچنین پروژه ملی انتقال آب از دریای عمان است که با توجه به شرایط استان در حوزه آب اجرای این پروژه‌ها می‌تواند دغدغه‌های استان در این حوزه را مرتفع سازد.

میرشاهی تصریح کرد: شرکت CRCC چین به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های کشور چین و فعال در اجرای پروژ‌های زیربنایی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه ها اعلام آمادگی کرده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان، زمینه لازم برای مشارکت این شرکت در حوزه‌های یاد شده را فراهم خواهند کرد.


انتهای پیام//ج.ر
 

سرمایه گذاری چینی ها در خراسان رضوی

 
 
برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.