رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهرداری بوشهر و سازمان‌های وابسته از خرید کالای خارجی منع شوند.

شهرداری بوشهر از خرید کالای خارجی منع شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  روح الله نصرتی صبح دوشنبه در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر با اشاره به شعار سال ۹۷ مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال باید همه وارد عمل شوند و با جدیت در این مسیر حرکت کنیم.

وی خواستار ممنوعیت خرید کالای خارجی توسط شهرداری بندر بوشهر شد و بیان کرد: همه دستگاه‌ها و ادارات مختلف در کنار مردم باید برای خرید کالای ایرانی اهتمام ویژه داشته باشند.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: رهبری حجت را بر همه تمام کردند و وظیفه همگان است که آینده کشور را که وابسته تولید ملی است را با حرکت جدی در این زمینه تقویت کنیم.

وی افزود: وظیفه هر ایرانی است که در حد توان خودش تولیدات داخلی را بر تولیدات خارجی ترجیح دهد. با توجه به نام گذاری سال جدید در حمایت از کالای ایرانی که در راستای حمایت از تولید ملی، رشد و زمینه اشتغال جوانان خواهد بود انتظار داریم مردم و مسئولان گام‌های موثری بردارند.

نصرتی بیان کرد: درخواست دارم در راستای لزوم حمایت از تولیدات و خدمات داخل کشور و بومی استان بوشهر، شهرداری و همه سازمان‌های وابسته از خرید کالای خارجی منع شوند و این امر طی یک مصوبه از سوی شورا به شهرداری ابلاغ شود.

انتهای پیام/م

شهرداری بوشهر و سازمان‌های وابسته از خرید کالای خارجی منع شوند

برچسب ها: شورای شهر ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.