رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان گفت: عملیات مرمت و بازسازی زمین چمن استادیوم شهید پیرحیاتی ایوان در حال اجرا است.

 بهسازی ورزشگاه شهید پیرحیاتی شهرستان ایوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ امیر خانیان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان اظهار کرد: زمین چمن استادیوم شهید پیرحیاتی شهر ایوان در سال 1359 افتتاح شده است که این استادیوم با توجه به اینکه آن زمان تنها استادیوم ورزشی این شهرستان بوده و مسابقات فوتبال زیادی در آن انجام گرفته به همین منظور در دهه هفتاد مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت.

وی افزود: با گذشت سه دهه هیچ گونه بازسازی در آن صورت نگرفته و به همین دلیل فاقد استفاده ورزشکاران بود و هیچ مسابقه ای در آن برگزار نشد و بصورت بلا استفاده مانده بود.
 
خانیان ادامه داد: با هماهنگی وپیگیری اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان با اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام و تأمین اعتبار توانستیم در اواسط سال 1396 کار بازسازی و مرمت آن آغاز شود.
 
وی در ادامه به این نکته اشاره کرد و افزود: زمین چمن استادیوم شهید پیرحیاتی در سالهای گذشته از آب شرب جهت آبدهی آن استفاده شده ولی با تلاش و پیگیری های مداوم اداره ورزش و جوانان شهرستان ، مجوز حفر چاه آب و با استفاده از دستگاه اتوماتیک جهت آبیاری زمین چمن صادر گردید تا انشاله در صورت اتمام این پروژه آبیاری آن به آسانی صورت گیرد.
 
رییس اداره ورزش و جوانان در پایان یادآور شد: که زمین چمن استادیوم شهید پیرحیاتی بصورت طبیعی می باشد و پیست دو و میدانی در این زمین احداث می شود.
 
انتهای پیام/ع

آغاز مرمت زمین چمن ورزشگاه شهید پیرحیاتی شهرستان ایوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.