مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار از فروش بیش از ۲۰ میلیون لیتر فرآورده نفتگاز در مرز‌های پیشین و ریمدان در شش ماهه دوم سال ۹۶ خبر داد.

 نخعی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهاردر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در طی بازه زمانی شش ماهه دوم سال ۱۳۹۶ مقدار بیست میلیون و ششصد هزار لیتر فرآورده در قالب فروش سوخت به تعاونی‌های مرزنشین به کشور پاکستان به فروش رسیده است

نخعی ارزش ریالی فروش این میزان فرآورده  نفتگاز را در دو بازارچه مرزی ریمدان و پیشین را ۱۷۶ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در مدت مشابه سال گذشته این میزان ۴۹ میلیارد ریال بوده است.

وی در ادامه میزان فروش فرآورده در مدت مشابه سال گذشته (۱۳۹۵) را چهار میلیون و پانصد هزار لیتر عنوان کرد  وگفت: این میزان فروش افزایش ۲۴۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان میدهد.

مدیر منطقه چابهار در پایان خواستار اعمال دقت، کنترل و نظارت بیش از پیش در حفظ سرمایه‌های ملی کشور شد و افزود: ارتقاء فعالیت‌ها وافزایش سطح خدمت رسانی به مردم با برنامه ریزی، کنترل، نظارت و پایش مستمراقدامات در منطقه میسر خواهد شد.

انتهای پیام/ع

افزایش ۲۴۵ درصدی  فروش نفتگاز در مرز‌های پیشین و ریمدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار