معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری ۱۸ عنوان برنامه شاخص همزمان با هفته جوان در استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کژال فتاحی عصر دوشنبه( ۲۷ فروردین ماه) در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امو جوانان استان کردستان سال ۹۷ که با حضور استاندار برگزار شد، گفت: نگاه جوان باوری و جوان یاوری را باید نهادینه کنیم که البته این مهم در دولت تدبیر و امید تحقق پیدا کرده است.
فتاحی افزود: ایجاد فضا برای نقش آفرینی جوانان در عرصه تصمیم‌سازی باید فراهم شود و همه بخش‌ها در این راستا باید به صورت ویژه پای کار بیایند.
وی با بیان اینکه کار در حوزه جوانان در یک بازه زمانی تقویمی خلاصه نمی‌شود، گفت: همه مسوولان باید در تمام ایام سال به موضوعات جوانان اهتمام جدی داشته باشند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری ۱۳۷ برنامه در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته جوان در سال‌جاری از هشتم اردیبهشت تا چهاردهم برگزار می‌شود.
فتاحی با بیان اینکه ۱۸ عنوان برنامه به عنوان شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته تعیین شده است، افزود: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری همایش و نشست‌ها، راه‌اندازی اتوبوس و پیاده راه جوان، پاکسازی محیط و رونمایی پروژه‌های مرتبط با جوانان و تجلیل از جوانان برتر در ۱۸ نقطه از جمله برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/م

اعلام ویژه برنامه‌های شاخص هفته جوان دراستان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.