سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام از اتخاذ تصمیمات راهگشا در راستای توسعه همه جانبه شهرستان مهران خبر داد.

تصمیمات بسیار خوبی در راستای توسعه شهرستان مهران اتخاذ شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; یونس آزادی در خصوص نتایج جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان مهران گفت: در این جلسه ضمن بررسی مشکلات شهرستان، تصمیمات بسیار خوبی در راستای توسعه مهران اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه راههای ارتباطی از اولویت های شهرستان مهران در زمینه توسعه است، بیان کرد: در این جلسه مقرر شد پروژه های راهسازی مسیر ایلام تا مهران تا پایان شهریورماه به پایان برسد. علاوه بر آن، تکمیل پروژه واریانت ترشابه، روکش آسفالت مهران به سمت چنگوله و سایر مسیرهای منتهی به مهران و تجهیز و نصب علائم مسیرها، اجرای طرح ایمن سازی تقاطع شهید بسطامی-تقاطع بانرحمان و شهرک اسلامیه، تکمیل پل بانرحمان، احداث کنلرگدر غربی مهران از رضاآباد تا تقاطع امامزاده ابراهیم و ایجاد راه دسترسی به بازارچه مهران از دیگر تصمیمات این جلسه در راستای توسعه و بهسازی راههای ارتباطی شهرستان مهران بود.

 آزادی در خصوص رفع مشکلات آب و فاضلاب شهرستان افزود: در این جلسه مقرر شد شبکه داخلی آب شرب و شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب مهران اصلاح شود، همچنین مخزن قدیمی آب شرب شهرک اسلامیه بازسازی شود.

وی در این زمینه ادامه داد: همچنین در این جلسه مقرر گردید با افزایش ظرفیت خط انتقال از چاه موجود آبزیادی، آب مورد نیاز بازارچه چنگوله تامین گردد.

 سخنگوی استانداری در خصوص تصمیمات صورت گرفته در زمینه بهداشت و درمان یادآورشد: در این جلسه مقرر گردید باتوجه به نقش نخاله ها و زباله های شهر مهران در بیماری سالک ظرف دو ماه آینده نخاله ها توسط شهرداری با بسیج امکانات استان جمع آوری شوند. همچنین مقرر شد یک مرکز درمانی از محل اعتبارات اربعین در مهران احداث شود.

 وی در خصوص سایر مصوبات جلسه عنوان کرد: مقرر گردید ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات اربعین جهت بهسازی و عمران شهر مهران اختصاص یابد.

 سرپرست اداره کل روابط عمومی در خصوص توسعه فضاهای ورزشی در مهران اضافه کرد: تکمیل زمین چمن شهر مهران و احداث پیست دو و میدانی اطراف آن، واگذاری دو قطعه زمین به ورزش و جوانان در شهر مهران و یک قطعه در شهرک اسلامیه جهت اجرای چمن مصنوعی از مصوبات این جلسه در راستای توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان مهران بود.

 وی تکمیل عملیات اجرایی سد و شبکه کنجانچم را از مصوبات جلسه در راستای توسعه کشاورزی در مهران برشمرد.

 وی در پایان اعلام کرد: همچنین در این جلسه مقرر گردید گلزار شهداء صالح آباد در سال ۹۷ توسط اداره کل راه و شهرسازی طراحی و اجرا گردد.

انتهای پیام/ د

اتخاذ تصمیماتی به منظور توسعه شهرستان مهران

برچسب ها: کشاورزان ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.