مدیر شعبه مؤسسه خیریه سرطان نور دکهگیلویه و بویراحمد از مساعدت ۳۰۰ میلیون تومانی مؤسسه خیریه نور به بیماران سرطانی در یاسوج خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سالار جوکار با بیان اینکه مؤسسه سرطان نور طی ۱۵ ماه ارائه خدمت در استان، ۳۴۶ پرونده برای بیماران سرطانی نیازمند تشکیل داده و با مددکاری و مشاوره تسکین آلام آنان را در اولویت قرار داده است اظهار کرد: عدم وجود حمایت‌های اجتماعی در استان جهت خدمت به بیماران سرطانی نیازمند ، سبب افتتاح مؤسسه نور در زمستان ۹۵ در یاسوج شد.

مدیر شعبه مؤسسه خیریه سرطان نور دکهگیلویه و بویراحمد گفت: این مؤسسه از زمان تأسیس تا پایان سال ۹۶ مبلغ سه میلیارد ریال برای کمک به معالجه و درمان بیماران و استاندارد سازی تنها بخش سرپایی بیماران سرطانی استان هزینه کرده است و در این مدت نسبت به تشکیل ۳۴۶ پرونده بیماران نیازمند جهت کمک به هزینه های درمانی و تسهیلات رفاهی اقدام نموده است.

جوکار افزود: البته با همت این مؤسسه طی مدت ۱۵ ماه یعنی از دی ماه ۹۵ لغایت اسفند ۹۶ علاوه بر صرف هزینه های فوق ، اهتمام ویژه نسبت به معرفی بیماران نیازمند به مراکز درمانی و رفاهی داخل و خارج از استان و ارائه خدمات حمایتی به آنان ، صورت گرفته است.

شایان ذکر است: موسسان و دست اندرکاران موسسه ملی خیریه نور در تهران بسان فرشته‌ای نظاره‌گر بغض زخمی شدگان سرطان در کهگیلویه و بویراحمد بودند، آن را تاب نیاورده و با تاسیس شعبه موسسه در استان، مطلعی شدند نورانی بر تابش تلألو خورشید مهربانی بر مظلومان حادثه سرطان در این استان جنوبی کشور.

انتهای پیام/غ

موسسه خیریه نور هم پای بیماران سرطانی

برچسب ها: تسهیلات ، بیماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.