مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت :کرمان میزبان یک شهید مدافع حرم از شهدای تیپ فاطمیون می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی گفت: پیکر مطهر شهید مدافع حرم "عجب‌گل غلامی" هفته آینده وارد کرمان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این شهید والامقام در قالب تیپ فاطمیون به شهادت رسیده است گفت: شهید عجب‌گل غلامی متولد سال ۱۳۷۴ است و به‌تازگی عقد کرده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه این شهید در منطقه بوکمال سوریه در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) به شهادت رسیده است افزود: زمان مراسم استقبال رسمی و محل دفن شهید متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی از برگزاری یادواره شهید "حسین بادپا" از شهدای مدافع حرم در کرمان خبر داد وبیان کرد: این مراسم عصر روز پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و مداحی مداح اهل‌بیت (ع) مجتبی رمضانی از ساعت ۱۷ در محل بیت‌الزهرای کرمان برگزار می‌شود.
شهید حاج حسین بادپا جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس بوده که در تاریخ ۳۰ فروردین سال ۹۵ در منطقه درعا سوریه به شهادت رسید و پیکر پاکش به اسارت نیرو‌های تکفیری در آمدکه طی مبادله‌ای به همراه پیکر‌های بیش از ۶۰ شهیدمدافع حرم از تروریست‌ها بازپس گرفته شد.
انتهای پیام/ی

ورود یک شهید مدافع حرم به کرمان

برچسب ها: شهدا ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار