نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اتحاد و اقتدار نیروهای مسلح تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با کارکنان تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: اتحاد و اقتدار نیروهای مسلح تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است و دنیا روی ارتش ایران حساب ویژه‌ای باز کرده است.

وی با اشاره به این که در سایه‌ دلاورمردی‌ها و رشادت های نیروهای مسلح کشورمان به امنیت مثال زدنی دست یافته است افزود: این نعمت بسیار بزرگی است و ما قدردان این نعمت بزرگ هستیم.

امام جمعه اردبیل ضمن تبریک به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلام ایران گفت: این روز فرصتی بزرگ برای نشان دادن اقتدار و عظمت نیروهای مسلح است که فردا با حضور نیروهای مسلح عظمت و اقتدار نیروهای مسلح به دنیا نشان داده می‌شود.

آیت الله عاملی از مهم‌ترین ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی ایران را تعصب، اعتقاد ویژه، عرق ملی، بصیرت و ولایتمداری دانست و گفت: این ویژگیها در نوع خود بی‌نظیر است که ارتش ما را به مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن به نظام هستند که با هوشیاری ملت ایران تمام نقشه‌ها به یاس و نامیدی تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: روز به روز بر اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود که این پیشرفت‌ها قابل تحسین بوده است.

آیت الله عاملی بیان کرد: بنده از فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل کمال تشکر و قدردانی را دارم که در این مدت فعالیت خود اقدامات مناسبی برای تثبیت اقتدار و امنیت منطقه انجام داده است.

وی گفت: اقتدار و عظمت کشور در سایه تلاش‌های ارتش توانمند ایجاد می‌شود و با ارتش توانمند جمهوری اسلامی ایران پیشرفت کشورمان روز به روز بیشتر شده است.

انتهای پیام/ح

دنیا روی ارتش ایران حساب ویژه‌ای باز کرده است

برچسب ها: ارتش ، نیروهای مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.