رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: توسعه متوازن در محلات شهر بوشهر به عنوان یک اولویت در دستور کار است و باید در این مسیر حرکت شود.

مشکلات شهرک فضیلت حل شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اکبر توسلی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرک فضیلت بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات مناطق مختلف شهر بوشهر و توسعه متوازن و همگن محلات مختلف تلاش ویژه‌ای داریم.

وی رفع مشکلات مردم و ایجاد توسعه متوازن در محلات شهر بوشهر را مسئولیت مهم مدیریت شهری عنوان کرد و ادامه داد: شهرک فضیلت بوشهر یکی از مناطقی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و باید برای رفع مشکلات آن تلاش شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: بسیاری از مشکلات در شهرک فضیلت از سال‌ها پیش روی هم جمع شده است و امیدواریم با همت همه دستگاه‌ها شاهد رفع این مشکلات باشیم.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد برای حل مسائل و مشکلات این شهرک با حضور نماینده شهرک و دستگاه‌های متولی خاطرنشان کرد: تصمیماتی نیز در راستای ایجاد فضا‌های تفریحی، ورزشی، سبز و فرهنگی در این منطقه اتخاذ شده است.

توسلی با تاکید بر لزوم شناسایی و استفاده از پتانسیل شورایاران و معتمدین محلات افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه را برای شناسایی مشکلات و اتخاذ راهکار‌های کارآمد برای رفع آن فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/م

لزوم توسعه متوازن محلات بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.